יו"ר זק"א סייר במכון HT קליניקס בב"ב והמליץ לעבור את הבדיקה החדשנית

    אתר קול חי No Comments on יו"ר זק"א סייר במכון HT קליניקס בב"ב והמליץ לעבור את הבדיקה החדשנית
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכון HT קליניקס שנפתח לאחרונה במגדלי בסר בבני ברק, מציג מהפכה בתחום בדיקות הלב ומאז פתיחתו הוא שוקק פעילות. את המכון פוקדים מידי יום עשרות שמבקשים לעבור את בדיקת הלב החדשנית, ובהם אף עסקני רפואה ובכירים במערכת הבריאות.

    לאחרונה פקד את המכון יו"ר זק"א יהודה משי זהב. הרב משי זהב סייר במכון והביע תקווה כי הודות לבדיקה החדשנית ינצלו חיי אדם רבים. מנהלי המכון הציגו בפניו את הבשורה שבבדיקה החדשנית, על יעילותה ועל השיטה הפשטנית שבאמצעותה ניתן לגלות מחלות לב כליליות.

    בסיומו של הסיור עבר העסקן בעצמו את הבדיקה וחזה מקרוב אחר הבדיקה המתבצעת ללא כאב וללא מאמץ. בדיקת HT הינה בדיקה חדשנית ללא כאב וללא סיכון ומבלי כל הכנה מוקדמת כדוגמת צום, אשר מספקת תוצאה מהירה וקלה לפענוח. בדיקת ה-HT מבוססת על אלגוריתם חדשני אשר פותח בישראל ואשר מנתח את השינויים בקצב הלב בזמן שגרתי, ואינה מחייבת מאמץ, ועל כן מותאמת לכל האוכלוסיות.

    במהלך הבדיקה הנבדק מחובר להולטר לפרק זמן של כשעה בלבד והבדיקה מפעילה על ההקלטה אלגוריתם לזיהוי מחלה איסכמית פעילה. במחקרים רפואיים הוכח שבדיקת HT מאפשרת את זיהוי פוטנציאל המחלה ברגישות הגבוהה פי 5 מבדיקת לב במאמץ המקובלת.על פי המלצות הרופאים מומלץ לכל אדם מגיל 40 לעבור בדיקות תקופתיות על מנת לשלול כל בעיה לבבית שיכולה בעתיד להתפרץ.

    לאור העובדה שגילוי מוקדם של מחלות מונע על פי המחקרים בעיות רבות, מתקבלת בדיקת ה-HT החדשה בברכה בקרב הציבור שמבקש לשלול בעיה לבבית כל זאת ללא פרוצדורות מסובכות המצריכות הכנות שונות וזמן המתנה לתוצאות הבדיקות.

    את המכון מנהל ד"ר רונן גולדקורן מנהל המרכז לקרדיולוגיה גרעינית במכון הלב בתל השומר, אשר מלווה את בדיקת ה-HT החל משלבי המחקר והפיתוח.



    0 תגובות